Inlägg: 2198031
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: ryktas inte PA dit med? Intressant samarbetet mella Klockare och PA med tanke på PK efte skadan på Scott
+ 3
Sv: A proposito de nada
Nu är jag enormt nyfiken på hur vi med en av SHL:s största budgetar ska agera för att lyfta från en 13:e plats. Värva från HA som vi gjort hittills räcker inte. Spets måste in på både spelar och tränarfronten.
Blir väldigt kul att se hur det är tänkt.
Blir väldigt kul att se hur det är tänkt.
+ 4