Inlägg: 2198217
Sv: A proposito de nada
Alfred : Förhoppningsvis kan LHC vara en eventuell räddningsplanka för oss. Går dem in i nästa säsong med Rautio/Lundström tror jag att vi kan hålla dem bakom oss nästa säsong.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
nyb: Gillar deras tränarval, men deras målvaktssida är deras största svaghet. Samtidigt är nog vi räddningsplankan för samtliga lag i botten, vi har inte ens en sportchef och vi är i början av maj.
+ 1