Inlägg: 2198218
Sv: A proposito de nada
nyb: Gillar deras tränarval, men deras målvaktssida är deras största svaghet. Samtidigt är nog vi räddningsplankan för samtliga lag i botten, vi har inte ens en sportchef och vi är i början av maj.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: Det värsta är ju inte att Brynäs inte har en sportchef och tränare. Det värsta är att man har så förbannat många kontrakterade spelare; ett lag som kvalade 20/21 och som innehåller få utvecklingsbara spelare. Jag hade hellre suttit med 5 bra kontrakterade spelare, ingen tränare och ingen sportchef än som läget är nu.
+ 4