Inlägg: 2200298
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattiask: ”Eftersom att den har skett i Övik enligt rykten så nej.
Men du kanske tycker det är en positiv bild som rullar fram över Brynäs just nu? Du kanske sitter hemma och myser?”
Det skrivs även på FB forumet att det skedde i Umeå.
Men du kanske tycker det är en positiv bild som rullar fram över Brynäs just nu? Du kanske sitter hemma och myser?”
Det skrivs även på FB forumet att det skedde i Umeå.
+ 1
Sv: A proposito de nada
mattiask: Det ena efter det andra... Nåt slags rekord måste det vara. Kan den här skitsäsongen aldrig ta slut?
Men du kanske tycker det är en positiv bild som rullar fram över Brynäs just nu? Du kanske sitter hemma och myser?