Inlägg: 2200306
Sv: A proposito de nada
mattiask: Det ena efter det andra... Nåt slags rekord måste det vara. Kan den här skitsäsongen aldrig ta slut?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Dags för summering av säsongens glädjeämnen i BIF:
Damlaget: +++++ på massor av fronter
Herrlaget och ledningen:
...
...
...
..,
...
...
...
...
...
...
...
...
Ersson
Damlaget: +++++ på massor av fronter
Herrlaget och ledningen:
...
...
...
..,
...
...
...
...
...
...
...
...
Ersson
+ 2