Inlägg: 2206318
Sv: A proposito de nada
{8399}: Tack igen för dina uppgifter så att vi kunde nå och swisha M.Sundquist igår kväll. Han svarade imorse med ett långt trevligt sms (till dig också kanske). Verkar vara en kanonsnubbe..
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Costanza: En riktig mysgubbe det där och det är skönt att han är på bättringsvägen. Däremot var han något kortare mot mig i sitt tack-sms men han fick ju trots allt bara 50 spänn av mig och dessutom foten av Brynäs tidigare.
+ 1