Inlägg: 2214678
Sv: A proposito de nada
Dallemas: Finns det något positivt om denna värvning som jag missat i vart fall om han ska räknas som topp back.Frölunda bröt kontraktet och både Bergman och Pelicans var överens om att bryta kontraktet till nästa säsong.Han känns som en bra värvning för Björklöven och inte Brynäs om de ska ha någon chans att hänga kvar.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Makita: Det är uppseendeväckande att Brynäs skriver flerårskontrakt med en spelare som bryter kontrakt så ofta. Hade varit rimligare med ettårskontrakt.
+ 1