Inlägg: 2214695
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Alcén har scoutat honom intensivt på plats under många år. Skämt åsido, det är väl bara en oklar röra just nu. Förhoppningsvis är Manner OK med värvningen.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: tror att Manner har väldigt mycket att säga till om när det gäller värvningar. Vore ologiskt att värv en spelare han inte tycker passar in i laget.