Inlägg: 2216424
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
#33: Mycket ligger i hur Manner får ihop det, på pappret borde vi kunna ta klara oss från botten 4:a, de behöver verkligen få en bra start på säsongen och lite vind under seglen. en säsong utan att ständig ångest över kval hade varit magiskt
+ 1
Sv: A proposito de nada
#33: Jag hoppas att man ger en junior chansen istället för att ge en trött Andersén ett kontrakt.
+ 10
Sv: A proposito de nada
#33: bryter p.berglund sitt kontrakt så tror jag på en spetsforward.
Han har skaplig lön
Han har skaplig lön
+ 1
Edit förutom målvakt alltså.