Inlägg: 2216429
Sv: A proposito de nada
#33: Jag hoppas att man ger en junior chansen istället för att ge en trött Andersén ett kontrakt.
+ 10
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: JB ville ha kvar Viktor Persson, men det verkar som att han vill över till Kanada och spela istället. Tror det hade varit bättre för Viktor att spela seniorhockey istället för att vara överårig i en juniorliga.
+ 3