Inlägg: 2216574
Sv: A proposito de nada
#33: Får se hur den organisation är tänkt att fungera, men att en person ska ansvara för rekryteringen i hela föreningen låter som total galenskap, bara att vara ansvarig för herrlaget är otroligt tufft.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: Men det kanske blir en hel organisation runt det. Men en som är ansvarig utåt.
Men ingen separat för herr/dam.
Detta tror jag kan bli bra.
Men ingen separat för herr/dam.
Detta tror jag kan bli bra.
+ 1