Inlägg: 2217977
Sv: A proposito de nada
#33: Bra med 1-årskontrakt också tycker jag. Kommer ha 2 tomma målvaktsposter till 22/23 då det blir mycket fler förändringar.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kan bli fågel eller fisk.
Att han blivit utsedd till finska ligans bästa målvakt två år i rad säger inte så mycket för mig, dock.
Att han blivit utsedd till finska ligans bästa målvakt två år i rad säger inte så mycket för mig, dock.
+ 1