Inlägg: 2217976
Sv: A proposito de nada
Lemp: Får nog tacka Josef Boumedienne för den här värvningen, mycket bra 👍
+ 18
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
#33: Dags att fira detta med en smågåstårta och ett par Bärs nu, grattis Brynäs detta är ju glädjens dag ....att få hem Veini till klubben, nu jäklar får de andra SHL lagen se upp....
+ 9
Sv: A proposito de nada
#33: Bra med 1-årskontrakt också tycker jag. Kommer ha 2 tomma målvaktsposter till 22/23 då det blir mycket fler förändringar.
+ 1