Inlägg: 2217979
Sv: A proposito de nada
#33: Dags att fira detta med en smågåstårta och ett par Bärs nu, grattis Brynäs detta är ju glädjens dag ....att få hem Veini till klubben, nu jäklar får de andra SHL lagen se upp....
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tom Bissett: Förra säsongen släppte Brynäs flest skott från slottet av alla lag i hela serien, så det blir nog främst "VV" som får se upp, befarar jag.