Inlägg: 2235433
Sv: A proposito de nada
Huge: att kalla en åsikt skrattretande är väl inte det mest respektfulla jag tänker på. Men det är ju olika
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Att klassa Manner som uppgiven på det här laget och säsongen redan nu är väl inte det mest respektfulla mot honom som JAG tänker på.
Men det är ju som sagt olika....
Men det är ju som sagt olika....
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: På samma sätt som man startar en tråd i en annan bok mot en annan användare då eller???
+ 4