Inlägg: 2235446
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Vet inte om han heller gjorde sken av att vara respektfull? Du hävdar däremot att du respekterar en äsikt för att i samma mening kall den skrattretande, en väsentlig skillnad. Man förväntar sig en helt annan nivå av dig som moderator än från övriga.
+ 8
Sv: A proposito de nada
Huge: Frågan är om Manner gav upp innan eller efter han var in och läste här på forumet?
Hur som helst så är det en skandal och Manner ska självklart blockas från HS.
Det är en skymf mot alla andra tränare att ge upp redan efter 8 omgångar när dessa herrar har blivit tvungna att genomlida hela jävla serien. Med grådaskig hy och spruckna artärer i ögonen har de efter varje torsk fått stå på presskonferensen och förklara att stämningen i laget är bra och att det snart vänder. Det ska banne mig Manner också göra!
Hur som helst så är det en skandal och Manner ska självklart blockas från HS.
Det är en skymf mot alla andra tränare att ge upp redan efter 8 omgångar när dessa herrar har blivit tvungna att genomlida hela jävla serien. Med grådaskig hy och spruckna artärer i ögonen har de efter varje torsk fått stå på presskonferensen och förklara att stämningen i laget är bra och att det snart vänder. Det ska banne mig Manner också göra!
+ 1
Men det är ju som sagt olika....