Inlägg: 2243851
Sv: A proposito de nada
Hade så stora förväntningar inför matchen men vi är tyvärr inte bättre. Hoppas vi klarar kvalet. Haft jävligt svårt mot imrå så ser skitmörkt ut
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jobbocop:
Brynäs vinner ALDRIG mot bottekollegorna och därför så kommer Brynäs återigen att få spela kvalserie till våren
Brynäs vinner ALDRIG mot bottekollegorna och därför så kommer Brynäs återigen att få spela kvalserie till våren
+ 1