Inlägg: 2243854
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jobbocop: Man sitter ju bara och väntar på nästa genidrag av ledningen!
Hoppas man slipper se tränarna packade på Helt enkelt som för några veckor sedan efter förlust!
Hoppas man slipper se tränarna packade på Helt enkelt som för några veckor sedan efter förlust!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Så jävla sämts i pp. Får så många chanser mot lindköping. Å inte gör nån glsd
Sv: A proposito de nada
Uh oh. Inte pp igen. Nu blir det garanterat inget mål de närmsta två minuterna.
+ 1