Inlägg: 2243873
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Det här laget är så pinsamt jävla ostabilt Linköping är fruktansvärt jävla dåliga men vi är så pinsamt bleka så det finns inte. Märks att det är två bottenlag som möter varandra frågan är bara vilka som kommer värva sig ur skiten, om det ens går att rädda med nyförvärv
Vart är vår kapten, vart är våra ”ledande” spelare. Kan NÅGON visa NÅGOT i det här laget….
Vart är vår kapten, vart är våra ”ledande” spelare. Kan NÅGON visa NÅGOT i det här laget….