Inlägg: 2243890
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Semic:
Schira tacklade in Linköpint i matchen genom en rejäl axel mot axeltackling på Gunler och sedan en armbågstackling i ansiktet på Eklind.
Är armbågstacklingen anmäld eller ansågs den okey, när domarna inte såg vad som hände??Borde åtminstone givit en 2 minuters på Schira..
Schira tacklade in Linköpint i matchen genom en rejäl axel mot axeltackling på Gunler och sedan en armbågstackling i ansiktet på Eklind.
Är armbågstacklingen anmäld eller ansågs den okey, när domarna inte såg vad som hände??Borde åtminstone givit en 2 minuters på Schira..
+ 4
Sv: A proposito de nada
Jadu Manner inte kunde du heller göra ett hockeylag av Brynäs men önskar dig lycka till i din nästa klubb, synd bara att det finns en stor skitfäck efter du tog jobbet i Brynäs i ett annars fint CV.....
+ 2
Sv: A proposito de nada
Spela VV & 4 linan i PP, sämre blir det fan inte.
Så trött på Bertils duttande, alla jävla lycka till passningar i knähöjd & fastspelningar i egen zon.
Så trött på Bertils duttande, alla jävla lycka till passningar i knähöjd & fastspelningar i egen zon.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Semic:
Att Olesen har så lite istid idag är också ett dåligt matchcochande!
Att Olesen har så lite istid idag är också ett dåligt matchcochande!
+ 2
Vart är vår kapten, vart är våra ”ledande” spelare. Kan NÅGON visa NÅGOT i det här laget….