Inlägg: 2243927
Sv: A proposito de nada
Mattson: det vette fan, tror inte den defensiven håller mot lag med bra offensiv
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charles: Ska jag vara ärlig så tycker jag väldigt mycket synd om Manner.
+ 8
Sv: A proposito de nada
Charles: Det räcker om den håller mot de övriga bottenlagen. Glappet uppåt har blivit större och större med åren.
Sv: A proposito de nada
Försöker komma på vad som är + idag förutom att vi inte släppte in 4-5 mål...
Kan någon hjälpa till?
Kan någon hjälpa till?
Sv: A proposito de nada
Charles: Pinsam match! Hoppas Pettis har rätt och att dessa två backar ansluter innan torsdag!