Inlägg: 2243930
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Falken:
Ja du Manner ......
Du får ingen fason på det här laget oavsett hur mycket du försöker få grabbarna att trivas osv.
Tror nog att din tid börjar lida mot sitt slut för Alcén kommer aldrig att kunna motstå rösterna från gamla Brynäsrävar av att du skall få sparken
Ja du Manner ......
Du får ingen fason på det här laget oavsett hur mycket du försöker få grabbarna att trivas osv.
Tror nog att din tid börjar lida mot sitt slut för Alcén kommer aldrig att kunna motstå rösterna från gamla Brynäsrävar av att du skall få sparken
+ 1
Sv: A proposito de nada
Falken:
Förstår ni hur jävla kass vi är? Hahaahahahahaha
Manner kommer väl skylla på domarna.. bagdad bob tränare.
Sa ju att vi skulle bli nollade..
Förstår ni hur jävla kass vi är? Hahaahahahahaha
Manner kommer väl skylla på domarna.. bagdad bob tränare.
Sa ju att vi skulle bli nollade..
Kan någon hjälpa till?