Inlägg: 2244125
Sv: A proposito de nada
Charliejfz: Ja det kan ju hända men sannolikt inte om inga nya spelare presenteras utöver den på uppvärmningen skadeskjutna Timasov. 😁
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Och snart får man väl läsa att Timashov åker till Ukraina på rehab ett par månader eller liknande.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Vi sköt alltså 1 SKOTT PÅ MÅL i 3:e när vi är i underläge, sorry Boys vi kommer åka ur SHL med arslet före!
+ 16