Inlägg: 2244128
Sv: A proposito de nada
Vi sköt alltså 1 SKOTT PÅ MÅL i 3:e när vi är i underläge, sorry Boys vi kommer åka ur SHL med arslet före!
+ 16
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: "Vi sköt alltså 1 SKOTT PÅ MÅL i 3:e när vi är i underläge, sorry Boys vi kommer åka ur SHL med arslet före!"
Har inte du sagt samma sak varje säsong?
Har inte du sagt samma sak varje säsong?
+ 13
Sv: A proposito de nada
En sak jag reagerat på är varför går man inte ner på 3 kedjor i tredje perioden när man ligger under med 2-0.
+ 1