Inlägg: 2244979
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken72:
Fast det stämmer väl inte helt.
HV hade dels sm guld 4 år innan och kom 5 året före. 2 8de placeringar där emellan.
Sen sa man att man skulle värva sig ur krisen.
Lite annorlunda läge att tro på sin förening om man säger så.
Och det var ju ändå inte så att ingen gnällde i bh heller.
Sen att vi har kappvändare som piper mest när det mer eller mindre står klart att det kommer att gå åt helvete istället för att lyfta problemen innan och få gehör hos medlemmarna och väcka klubbledningen i tid gör ju att det aldrig blir chans till att bygga förtroende hos medlemmarna heller.
Kangas 100dagars plan var ju fan ett skämt.
Tur vi har en bra start, värdegrundsdravel och temaveckor som ingen bryr sig ett skit om så vi vet att vi fokuserar rätt.
Nä sätt hela skiten på läktaren som inte håller måttet för så här kan det inte få fortsätta varje jävla säsong.
Fast det stämmer väl inte helt.
HV hade dels sm guld 4 år innan och kom 5 året före. 2 8de placeringar där emellan.
Sen sa man att man skulle värva sig ur krisen.
Lite annorlunda läge att tro på sin förening om man säger så.
Och det var ju ändå inte så att ingen gnällde i bh heller.
Sen att vi har kappvändare som piper mest när det mer eller mindre står klart att det kommer att gå åt helvete istället för att lyfta problemen innan och få gehör hos medlemmarna och väcka klubbledningen i tid gör ju att det aldrig blir chans till att bygga förtroende hos medlemmarna heller.
Kangas 100dagars plan var ju fan ett skämt.
Tur vi har en bra start, värdegrundsdravel och temaveckor som ingen bryr sig ett skit om så vi vet att vi fokuserar rätt.
Nä sätt hela skiten på läktaren som inte håller måttet för så här kan det inte få fortsätta varje jävla säsong.
Sv: A proposito de nada
Honken72: Det beror på att HV-fansen inte har mylingen, munkas eller ellis i sin supporterskara 😂
+ 4
Ha det gött allesammans!