Inlägg: 2248717
Sv: A proposito de nada
Tror mer på att det är ni som är alldeles för partiska. Jag har aldrig märkt att någon kommentator skulle vara orättvist negativ mot Brynäs.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SWEATT: håller med dig. Jag tycker inte att Edlund är speciellt bra. Men det betyder inte att jag tycker att han är partisk. Det är otroligt få som är det i TV rutan. Radiosportens extrasändningar är en annan femma men det är ju mycket pga att det är lokala förmågor där.
+ 2