Inlägg: 2250051
Sv: A proposito de nada
Med neutrala domare hade vi haft matchen i ett grepp för längesedan! Det tar inte undan det fakto att specialteams är under all kritik!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: håller inte med angående domarna. Vad jag vet har de inte gjort ett enda mål idag (heller).
Om nu domarnas insats enl dig är låg så gör väl ändå Brynäs prestation lägre.
Om nu domarnas insats enl dig är låg så gör väl ändå Brynäs prestation lägre.
+ 2