Inlägg: 2250071
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Tycker ändå PP-fördelningen i denna match har varit helt missvisande sett till händeserna på isen. För få PP för Brynäs framförallt. Tänker bla på Palve-situationen där de lyckades ta båda lagens spelare 2 minuter för roughing.
+ 2
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: ” håller inte med angående domarna. Vad jag vet har de inte gjort ett enda mål idag (heller).”
Med andra ord kan det aldrig vara domarnas fel, eftersom de inte gör mål? Mycket märkligt resonemang...
Med andra ord kan det aldrig vara domarnas fel, eftersom de inte gör mål? Mycket märkligt resonemang...
Om nu domarnas insats enl dig är låg så gör väl ändå Brynäs prestation lägre.