Inlägg: 2251561
Sv: A proposito de nada
Peja: Timrå har just nu tangerat sitt 44 år gamla förlusttsvitsrekord och de kommer verkligen att gå för det i morgon. Är det 3 raka de har mot oss nu? Nä fy sjutton om det blir torsk till middag i morgon.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: "Timrå har just nu tangerat sitt 44 år gamla förlusttsvitsrekord och de kommer verkligen att gå för det i morgon. Är det 3 raka de har mot oss nu? Nä fy sjutton om det blir torsk till middag i morgon"
För en stund sen lovade du vinst.
För en stund sen lovade du vinst.
+ 2