Inlägg: 2252285
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Detta är ett skämt. Man får skylla sig själva att man inte gör mål. Har 9173 lägen och missar allt. Borde varit klart för längesen.
Här borde man skämmas så jävulskt.
Parodi av spelare faktiskt.
Hoppas det blir en lång och jobbig jävla resa hem.
Hoppas det regnar sönder.
Skäms.
Jävla tomtar.
Här borde man skämmas så jävulskt.
Parodi av spelare faktiskt.
Hoppas det blir en lång och jobbig jävla resa hem.
Hoppas det regnar sönder.
Skäms.
Jävla tomtar.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vems fel är det då att inte få spelarna att spela sin bästa hockey när det gäller som mest? Materialaren?
Det är förhoppningsvis bara du som är hyfsat nöjd med att ett bottenlag infriar förväntningar och spelar som ett bottenlag.
Det är förhoppningsvis bara du som är hyfsat nöjd med att ett bottenlag infriar förväntningar och spelar som ett bottenlag.