Inlägg: 2252268
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8975}: Jag skrev här om dagen att tatueringen åker om dom kickar Manner, jag tar tillbaka det inlägget även om jag gillar honom men detta håller dock inte Manner som är problemet utan spelarna som är åt helvete för dåligt. Börja med att bryta kontrakt med en gång!
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8975}: ja för det löser allt. Spelarna kommer börja prestera?
Kosta vad det kosta vill. Spelartruppen måste uppgraderas.
Kosta vad det kosta vill. Spelartruppen måste uppgraderas.
+ 3
Sv: A proposito de nada
{8975}: Men snälla, det är gubbarna på isen som inte följer matchplanen och inte tar ansvar.
+ 3
0-3 är ett hån mot alla supportrar.