Inlägg: 2252287
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Domare eller inte. Vi hade inte vunnit detta ändå. Självförtroendet är helt borta, såhär många 2 vs 1 eller 3 vs 1 bränner inte ett lag. Länge sen jag såg dom såhär dåliga. Visst fan har dom varit dåliga men detta är ju bottennapp jag inte trodde fanns.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
MrCarla: löjligt att skylla på domarna. Gäller både denna match och förra matchen. Kolla på det sk SPELET P, där har ni svaret
+ 2