Inlägg: 2252298
Sv: A proposito de nada
MrCarla: löjligt att skylla på domarna. Gäller både denna match och förra matchen. Kolla på det sk SPELET P, där har ni svaret
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Så du tycker på riktigt att domarna gjorde det bra i matchen mot Växjö?
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Lite otur med bedömningarna. 50/50-lägen som gått mot oss.
Jag tror inte protesterna blivit högljudda om Växjös mål eller Timrås nu idag blivit bortdömda.
Jag tror inte protesterna blivit högljudda om Växjös mål eller Timrås nu idag blivit bortdömda.
+ 2