Inlägg: 2252290
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag är så jävla besviken på spelarna. Det finns inga ursäkter. Laget har helt dödat min glädje till hockeyn.
Jag tänker inte säga upp mitt medlemsskap eller privatpartner, men fan va dom gör mig besviken. Det är på en nivå att man knappt orkar bry sig längre. Det är bara pinsamt och förstör ens kvällar.
Jag tänker inte säga upp mitt medlemsskap eller privatpartner, men fan va dom gör mig besviken. Det är på en nivå att man knappt orkar bry sig längre. Det är bara pinsamt och förstör ens kvällar.
+ 5
Kosta vad det kosta vill. Spelartruppen måste uppgraderas.