Inlägg: 2252292
Sv: A proposito de nada
{8975}: Jag skrev här om dagen att tatueringen åker om dom kickar Manner, jag tar tillbaka det inlägget även om jag gillar honom men detta håller dock inte Manner som är problemet utan spelarna som är åt helvete för dåligt. Börja med att bryta kontrakt med en gång!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vi ser återigen ett exempel på ”4 guld på 10 år” - mentaliteten..
+ 1