Inlägg: 2255743
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Grym jävla match! Får hålla med studion, man förstår inte hur Brynäs tagit så få poäng när man kan spela så här. Samtidigt har vi ju inte spelat så här😀 Timashow hade ju varit värd entrépengen.
Det enda negativa är väl att vi inte gjort fler mål men jag säger inget en dag som denna.
Det enda negativa är väl att vi inte gjort fler mål men jag säger inget en dag som denna.
+ 4
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Bästa på bra länge. Nu gäller ödmjukhet och fortsatt stenhårt arbete
+ 3
Bästa perioden på Ååååår??