Inlägg: 2261868
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : nej nej..sära inte på dima o palve..
När de är inne får man hopp..o tro..
Scott o rödda behöver en sniper bredvid sig..
När de är inne får man hopp..o tro..
Scott o rödda behöver en sniper bredvid sig..
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Skulle absolut vara intressant att utvärdera en match, men frågan är var Palve och den linan tar vägen då.
Jag är också lite nyfiken på att se vad Sallinen kan göra tillsammans med timashov men inte tillräckligt för att äventyra det vi har och som ”funkar”
Jag är också lite nyfiken på att se vad Sallinen kan göra tillsammans med timashov men inte tillräckligt för att äventyra det vi har och som ”funkar”
+ 2
Tror vi ska testa att toppa kedjorna lite mer. Vår bredd är inte tillräckligt bra, blir mellanmjölk av allt