Inlägg: 2261907
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: kan tycka att det blir lite mycket av samma med både Palve och Dima i samma kedja. Båda duktig att hålla i puck. Och vi behöver få ut mer mål av de två första kedjorna så vaska om lite.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Olesen hinner inte med att skjuta i 5v5. Han har bra skott i PP men har inte riktigt möjlighet att skapa sig tiden för att få iväg sitt skott i 5v5 hittills. Dessutom hittar inte Rödin och Scott till honom särskilt ofta. Timashov kan driva spelet själv och servera Scott och Rödin som båda har helt ok skott.
När de är inne får man hopp..o tro..
Scott o rödda behöver en sniper bredvid sig..