Inlägg: 2268938
Sv: A proposito de nada
Vino: Intressant ändå att Bryggman var på tal här i forumet för ~1 månad sedan och han var "inget att ha" osv. Efter att Malmö flyttat upp honom i 2a kedjan sitter han nu på 4p på 5 matcher (om det inte blir fler poäng ikväll)..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vet inte hur Löökes kontrakt ser ut men han borde tillbaka till Brynäs.
Vi kan plocka Rattie och Lodin med. Och Laleggia.
Vi kan plocka Rattie och Lodin med. Och Laleggia.