Inlägg: 2269809
Sv: A proposito de nada
Någon som vet var Mylingen och munkas håller hus förresten? Väldigt tyst från dem idag...
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Munkas kan ändå glädjas vid seger, finns värre konton.
Nu firar vi ikväll, kampen fortsätter.
Nu firar vi ikväll, kampen fortsätter.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Var det inte nåt om att Huge, Mylingen och Munkas delade på samma bredband…?? Alla kunde inte härja på nätet samtidigt o s v. 😉
+ 3