Inlägg: 2269816
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Var det inte nåt om att Huge, Mylingen och Munkas delade på samma bredband…?? Alla kunde inte härja på nätet samtidigt o s v. 😉
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Allvarligt talat. Tycker vi har sett bra ut sedan höstuppehållet.
SKÅL Brynäskompisar!!!!’ Kör Guiness ikväll.
Får köra testet om ölglas-underlägget kan fås att fastna i taket…
SKÅL Brynäskompisar!!!!’ Kör Guiness ikväll.
Får köra testet om ölglas-underlägget kan fås att fastna i taket…
+ 8