Inlägg: 2276282
Sv: A proposito de nada
Noterbart är att vi går upp på niondeplatsen om vi vinner ikväll. I en haltande tabell men ändå.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jaha...däckad i covid. Det gick fort. Kände mig lite hängig i natt när jag vaknade och så ett snabbtest nu på morgonen.
Men tillräckligt pigg för att se Brynäs idag...
Men tillräckligt pigg för att se Brynäs idag...
+ 9