Inlägg: 2276285
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Samma här, hela familjen har haft hög feber i några dagar. Det börjar lugna ner sig lite nu så hoppas på att vår covid är på väg bort. Krya på dig!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Krya på dig, jag har precis återhämtat mig efter 2 veckors Covidhelvete
+ 7
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: krya på dig;) bästa medicinen! Brynässeger och en kall öl..;)
+ 3
Men tillräckligt pigg för att se Brynäs idag...