Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2276319
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Krya på dig, jag har precis återhämtat mig efter 2 veckors Covidhelvete
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kulltorp: Oerhört märklig sjukdom, en tillfällighet att jag testade mig - förloppet mildare än en förkylning. Detta trots att jag är astmatiker….Känner mig tacksam…
+ 3
Sv: A proposito de nada
Kulltorp: Tack. Fint att du återhämtat dig. Covid önskar man att ingen får, inte ens timråsupportrar :-)
Skämt åsido, olycka till ikväll
Skämt åsido, olycka till ikväll
+ 2