Inlägg: 2278099
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Har också svårt att se båda lagen passera oss, speciellt när vårat spel börjat sitta, men man är väl lite skadad efter förra året. Överlever inte ett sånt kval till.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken72: Jag vågar då fan inte räkna bort ngt kvalspel som många redan verkar ha gjort här inne. När 62p är inspelade tänker jag slappna av.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Honken72: Kollar SAIK-FHC. Nytt matchstraff. Den här gången för FHC. Men vad ska en spelare göra när han bestämt sig för att tackla, och motståndaren väljer att vända upp ryggen i sista sekunden??
+ 2