Inlägg: 2278109
Sv: A proposito de nada
Honken72: Kollar SAIK-FHC. Nytt matchstraff. Den här gången för FHC. Men vad ska en spelare göra när han bestämt sig för att tackla, och motståndaren väljer att vända upp ryggen i sista sekunden??
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Kollar lite på alla lags matcher, måste säga att Skellefteå ser bra ut. De kan nog gå långt.
+ 1