Inlägg: 2280862
Sv: A proposito de nada
#33: Ja nej hellre spela på än ett OS uppehåll. Blir jobbigt att se att lag ?kommer ikapp? i tabellen. Känns som att spelarna kan bli stressade och känns att ? nu måste vi vinna dessa matcher vi har till godo?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Fast vi är väl bland de lag som spelat mest matcher så här långt så det går väl both ways s.a.s. ?