Inlägg: 2280864
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Fast vi är väl bland de lag som spelat mest matcher så här långt så det går väl both ways s.a.s. ?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{2064}: Fast? Så är det i nuläget ja.
Men det skiljer bara 2 matcher mellan oss och dem som spelat minst antar matcher.
Vi kommer inte spela kommande tisdag & torsdag och OS består av 6(?) missade matcher. Så vi kan få hamna i ett ganska jobbigt läge.
Men det skiljer bara 2 matcher mellan oss och dem som spelat minst antar matcher.
Vi kommer inte spela kommande tisdag & torsdag och OS består av 6(?) missade matcher. Så vi kan få hamna i ett ganska jobbigt läge.