Inlägg: 2284791
Svarskommentarer
Sv: Hockeytorsdag!
{8399}: Tänk om vi skulle haft 4 spelare borta ikväll vette fasiken om det blivit 30-0
Sånt här dåligt spel får inte förekomma i SHL ...det här är allvarligt och ständigt återkommande
Sånt här dåligt spel får inte förekomma i SHL ...det här är allvarligt och ständigt återkommande
Sv: Hockeytorsdag!
{8399}: Haha, klockrena vetefan, men du spikade ju rätt vinnare, det är fan inte illa. Ta dig en "processen" nu och tippa nästa omgång.
+ 2
Mina tips :
MIF - FBK 3-6
SKE - LHC 6-1
DIF - RBK 0-4
VLH - TIK 4-2