Inlägg: 2284834
Sv: Hockeytorsdag!
Davey85: Underbara resultat ifrån dagens omgång, tänk att få gå och lägga sig med ett glatt humör utan att ens Brynäs har spelat match!
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Hockeytorsdag!
Vino: precis men nu jävlar behöver Brynäs visa lite själva också.
Känslan är att spelet på det stora hela varit OK/bra men många onödiga poängtapp/förluster, bla mot Saik som är ett grymt lag men vi ledde trots allt med 3-1.
Men vi ”hittade en väg” att förlora.
Vi måste kunna stänga/döda matcher i sådana lägen men jag kanske har gör stora krav, är det så??
Känslan är att spelet på det stora hela varit OK/bra men många onödiga poängtapp/förluster, bla mot Saik som är ett grymt lag men vi ledde trots allt med 3-1.
Men vi ”hittade en väg” att förlora.
Vi måste kunna stänga/döda matcher i sådana lägen men jag kanske har gör stora krav, är det så??